Utrzymywanie kontaktu z klientami za pośrednictwem płaskich biuletynów i tradycyjnych e-maili może stać się nudne zarówno dla Ciebie, jak i dla Twoich odbiorców.

Rozważ możliwości, jakie daje video marketing! W tym artykule znajdziesz kilka podstawowych wskazówek i wskazówek, które pomogą Ci zacząć. Następnie od Ciebie zależy, czy szybko przyzwyczaisz się do tego wysoce skutecznego narzędzia w reklamie.Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić z marketingiem wideo, jest wypróbowanie go. Im więcej eksperymentujesz, tym lepsze będą Twoje wyniki. Wypróbuj wszystko, co przyjdzie Ci do głowy, a następnie dowiedz się, co działa, a co nie. To najlepszy sposób na sukces marketingu wideo.Nie zakładaj, że handlowcy w Twojej firmie najlepiej będą wyglądać przed kamerą. Znajdź w biurze osobę, która ma najlepszy uśmiech i niech będzie twarzą firmy. Nikt nie musi wiedzieć, że rzecznik prasowy Twojej firmy jest woźnym lub sekretarzem.Tworząc filmy w celach marketingowych, warto szczerze rozmawiać z odbiorcami. Jeśli ludzie wpadną na pomysł, że jedyną rzeczą, o której myślisz, jest osiągnięcie zysku, zwiększy to prawdopodobieństwo, że będą robić interesy gdzie indziej. Chociaż nie ma nic złego w chęci osiągnięcia zysku, zawsze najpierw musisz myśleć o swoich klientach.Wydawanie dużej ilości pieniędzy i czasu na film nie oznacza, że ​​przyniesie to lepsze rezultaty. Tylko dlatego, że masz film o wyższej produkcji, nie oznacza to, że wpływ na wyniki będzie większy. Wiele popularnych firm używa prostego wideo do zbierania marketingowego złota.Jeśli uderza cię twórczy piorun i wpadnie ci na świetny pomysł na film, nagraj go jak najszybciej, jeśli masz do tego sprzęt. Oczywiście, zdobycie profesjonalnego sprzętu lub personelu może wydawać się najlepszą drogą, ale takie ustalenia mogą zająć trochę czasu. Potrzebujesz porady dotyczącej marketingu wideo? Czytaj

Uchwyć energię i esencję pomysłu, gdy jest świeży.

Nawet amatorski film z autentycznością może przyćmić coś fachowo dopracowanego.Upewnij się, że wszelkie treści wideo, które publikujesz online, są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek. Pamiętaj, że roboty wyszukiwarek nie mogą oglądać treści wideo, więc upewnij się, że masz pasujące tytuły, tagi i opisy. Wypełnij je w odpowiednich polach. Byłbyś zszokowany, widząc, jak wiele plakatów wideo nawet się tym nie przejmuje.Producenci lub sprzedawcy produktów powinni tworzyć filmy wideo pokazujące, w jaki sposób produkt może być używany w alternatywny sposób. Na przykład, podczas gdy taśma klejąca jest świetna do przewodów, Duck Tape stworzyła instrukcje dla miliona innych projektów, nawet jak stworzyć portfel! Prowadzi to do niesamowitego sukcesu wideo wirusowego z ich strony.Utwórz kilka filmów instruktażowych, które są odpowiednie dla Twojej firmy. Pomoże ci to, ponieważ jest wiele osób, które korzystają z Internetu, aby dowiedzieć się, jak wykonać określone zadanie. Tworząc filmy instruktażowe, pomożesz komuś w określonym zadaniu, a w zamian dowie się o Twojej firmie.Wyszukiwanie komentarzy w YouTube to świetny sposób na znalezienie filmów na temat, który zamierzasz wykorzystać w swoim następnym filmie. Dzięki temu możesz zobaczyć, o czym mówią inni ludzie, a następnie możesz odpowiedzieć na ich pytania lub wymyślić nowe informacje, których obecnie nie dostarczamy.W biznesie musisz wykorzystać to, co masz do dyspozycji, a posiadanie wideomarketingu to z pewnością zaleta! Mam nadzieję, że ten artykuł stanowi dobre wprowadzenie do tej metody marketingu i skłonił do myślenia. Następnym krokiem jest przejście do mikrofonu i opowiedzenie światu o swojej firmie!