Jak zacząć w e-mail marketingu? Cóż, przeczytanie tego artykułu to świetny pierwszy krok! Wypełniliśmy go wskazówkami, sztuczkami, technikami, sekretami i strategiami, które uzbroją Cię w narzędzia potrzebne do zwiększenia zysków i zwiększenia ruchu w Twojej obecności online w mgnieniu oka!Unikaj wynajmowania lub kupowania list, aby uzupełnić bazę danych e-mail marketingu.
Nie tylko nie wiesz, czy zakupione e-maile są naprawdę Twoim rynkiem docelowym, ale listy mogą w rzeczywistości zaszkodzić Twoim wskaźnikom dostarczalności i ostatecznie Twojej reputacji. O ile to możliwe, buduj swoją listę organicznie.Używaj łagodnego języka marketingowego, a nie „Pospiesz się i kupuj! Trzymaj się z dala od ostrych technik sprzedaży, takich jak bombardowanie ich potrzebą natychmiastowego „Kup teraz!” Ten zbędny rodzaj języka może sprawić, że Twoja marka będzie wydawać się irytująca. Żadna firma nie może odnieść sukcesu dzięki taką reputację. Aby skutecznie sprzedawać swoje produkty lub usługi, powinieneś zamiast tego starać się najpierw rozwijać relacje z klientami i prezentować swoją firmę w godny szacunku sposób. Twoi klienci z pewnością to docenią i będą bardziej skłonni do dokonywania zakupów od ciebie z tego powodu.Zrozum, że ostatecznym celem kampanii e-mail marketingowej jest generowanie większej sprzedaży. Mając to na uwadze, każdy e-mail musi być tak przygotowany, aby zachęcić czytelnika do zakupu. Każdy powinien informować o nowym lub istniejącym produkcie oraz ogłaszać aktualne promocje.Jeśli masz obrazy lub grafikę, umieść je po lewej stronie wiadomości e-mail. Upewnij się, że element wezwania do działania jest zawsze po tej stronie. Badania wykazały, że ta lokalizacja generuje prawie dwa razy więcej kliknięć prowadzących do Twojego produktu, usługi lub witryny niż umieszczenie tych elementów gdziekolwiek indziej.Aby uzyskać najlepsze wyniki z kampanii e-mail marketingowej, dokładnie przetestuj swoje wiadomości przed ich wysłaniem.
Nie wpisuj tylko krótkiej wiadomości i wyślij ją na listę subskrybentów bez uprzedniego jej uważnego sprawdzenia.
Wyświetl podgląd w różnych programach pocztowych i na różnych platformach, aby upewnić się, że będzie poprawnie wyświetlany dla wszystkich.Dołącz link na dole każdego e-maila marketingowego, który pozwoli ludziom łatwo zrezygnować z subskrypcji. Jeśli ktoś nie chce otrzymywać Twoich wiadomości, udostępnienie mu prostego sposobu na anulowanie subskrypcji jest lepsze niż wylądowanie w folderze ze spamem. Pomoże to również chronić Twoją reputację jako firmy, która szanuje swoich klientów.Wysyłając e-maile na swoją listę mailingową, ważne jest, aby budować swoją markę. Ponieważ jest to prawdą, musisz poświęcić czas i pieniądze na opracowanie szablonu wiadomości e-mail, który zawiera kilka kluczowych elementów, w tym logo firmy, kolory firmy i wszelkie inne elementy, które sprawiają, że jest on spójny z resztą Twojego marketingu. Dzięki temu będziesz natychmiast rozpoznawalny dla swoich czytelników.Nie ograniczaj się tylko do e-mail marketingu. Gdy zidentyfikujesz swoją podstawową klientelę, która Ci ufa, sprawdź, czy możesz uzyskać numery telefonów i adresy fizyczne. Buduj swoje relacje, rozszerzając komunikację ze swoją lojalną bazą, kontaktując się z nimi za pośrednictwem tych mediów oraz poczty e-mail.Zaprojektuj swoje e-maile marketingowe tak, aby były łatwe do odczytania na urządzeniach mobilnych i komputerach. Coraz więcej osób sprawdza wiadomości e-mail za pomocą telefonów komórkowych. Jeśli wiadomość jest trudna do odczytania na telefonie, prawdopodobnie zostanie usunięta bez przeczytania treści.Czas rozpocząć kampanię e-mail marketingową, więc skorzystaj z tego, czego się tutaj nauczyłeś i zacznij! Skoncentruj się na pracy krok po kroku i dzień po dniu, aby budować swój biznes, dochody i reputację. W końcu będziesz dumny ze swojej ciężkiej pracy, gdy zobaczysz napływające zyski!